Subject: Vs: Tramadool suukaudsed tilgad
From: "RA Veterinaarravimid" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Jul 2024 15:46:39 +0300

Tere

Täname päringu eest!

Kas mõtlesite müügiloaga humaanravimit 
<https://ravimiregister.ee/publichomepage.aspx?pv=PublicMedDetail&vid=0bb35472-5a08-4e61-a637-63523def92f9> 
Tramadol Lannacher (tramadool, 100 mg/ml suukaudsed tilgad)?

Selgituseks: Müügiloaga humaanravimi kasutamine toimub veterinaararsti 
raviotsuse alusel veterinaararsti isiklikul vastutusel ja Ravimiameti luba 
selleks vajalik ei ole. Ravimi tellimiseks palume võtta ühendust 
hulgimüügifirmaga ja selgitada, miks on konkreetsel juhul humaanravimi 
tellimine õigustatud. Võimalusel tuleb alati eelistada veterinaarravimit. 
Kui sobiv veterinaarravim puudub või ei ole kättesaadav, siis on 
loomaarstidel õigus kasutada vastavalt otsekohalduvas määruses kirjeldatud 
kaskaadile järgmise võimalusena müügiloaga humaanravimit.

Lisainformatsiooni leiate meie kodulehelt 
<https://www.ravimiamet.ee/ravimid-ja-ohutus/veterinaarravimid/muugiloata-veterinaarravimid-ja-inimtervishoius-kasutatavad> 
https://www.ravimiamet.ee/ravimid-ja-ohutus/veterinaarravimid/muugiloata-veterinaarravimid-ja-inimtervishoius-kasutatavad

Lisaküsimuste tekkimisel võtke meiega kindlasti uuesti ühendust!

Lugupidamisega

Annely Aleksejev

Ravimiamet

kliinilise hindamise büroo spetsialist

Tel 737 4140

[email-masked]

Nooruse 1

50411 Tartu

www.ravimiamet.ee

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.

This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and 
privileged information.  If you are not the intended recipient, please 
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently 
deleting what you have recieved. Any dissemination or use of this 
information by a third person without permission is prohibited and may be 
illegal.

From: Priit Peetris <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: teisipäev, 23. juuli 2024 15:38
To: Ravimiamet <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Tramadool suukaudsed tilgad

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere

Olen loomaarst Priit Peetris, töötan Eesti Veterinaaria Kliinikumis. Kuna 
minu ravil käivad erinevas suuruses eksootilised lemmikloomad, seal hulgas 
roomajad, siis mul on sageli vaja esmase valuvaigistina määrata raviks 
suukaudne tramadool. Arvestades, et loomade suurused on alates 10g, siis 
kahjuks ei ole võimalik doseerida täpselt tramadooli tablette. Seetõttu 
sooviksin, et mulle oleks võimalik tellida kliinikusse tramadooli 100mg/ml 
suukaudsed tilgad.

Lugupidamisega

Dr. Priit Peetris

loomaarst

PetCity Rannamõisa kliinik